18 juni, 2012

Tre och trettiotre

Att vakna 3:33 flera nätter i rad börjar inte kännas friskt eller normalt. Varför just den tiden? Någon sade i en viss spökrelaterad film jag såg för mycket längesedan att just 3:33 är timmen då aktiviteterna är som mest frekvent. Kusligt? Ooohh ja. På tal om spökligt vill jag göra lite hmm....reklam för Ocean Explorer. Detta är visst ett svenskt team som uppger att dom har hittat något mycket mystiskt på havsbotten. De har ingen aning om vad detta betongbaserade föremål är. Mera kusligt? Ooohh ja. Förutom dessa spökerier har min helg flutit på i ett rasande tempo. Jag hann knappt med i svängarna och vet knappt vad jag har haft för mig. En sak är värd att nämnas och det är att sonen varit på playdate hemma hos en dagiskompis. Vad är det för märkvärdigt med det då? Jo, förutom att det ösregnade så gick det alldeles utomordentligt bra och jag kunde lugnt och sansat plocka hem en mycket nöjd gosse när den träffen var slut. Mycket trevligt med andra ord.